Tråkig tid

God morgon. Jag är jättetrött men jag tvingade mig själv att tväta håret eftersom att det var riktigt  elektriskt. Ute är det verkligen inge fint väder men det är inte kallt heller. Eller asså det är inte minus grader, 2.9 grader. Lite om dagen. Hmm killarna ska åka och göra ett simtest som vi tjejer redan har gjort. Helt ärligt så händer det inte så mycket under skoltid. Men efter skolan ska jag hem och plugga för på Torsdag har vi Nv läxförhör. Ajuste helvete, har glömt att på Fredag har vi So prov. Jag har märkt att det har blivit väldigt dålig uppdatering men det känns som att det inte finns något att skriva om liksom, jag gör inget på vardagarna, only helgerna. Fast det finns inte så mycket att göra. Man kan inte vara ute för det är dåligt väder, man kan inte göra saker på veckodagarna för att det är skola dagen efter. Hjälp,  vad kan jag skriva om? ge mig tips.  Nu ska jag äta fukost med underbart kaffe.

Pussar, ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Josephine

tycker att du har en grymt fin blogg asså! ;)

2009-03-17 @ 10:06:01
Postat av: Anso

Tack så mycket:)

2009-03-17 @ 13:59:41
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0