Vart hos mami

Jag åkte till mamma i Söndags och där finns det ingen dator så jag har inte kunnat skriva. Och det är inte direkt döds allvarligt för jag har inte gjort så mycket. I måndags var jag i skolan sen var jag bara hemma och igår var jag i skolan och på gympan drog vi till Torvalla (en simhall) och gjorde värsta simövningarna, fast det var hyfsat kul. Efter det så tog vi bussen och jag o Kim hoppade av i Haninge Centrum för att jag skulle shoppa eller Kim skulle åka hem med kvart över tåget så jag gick runt en stund själv sen kom lilla mamma. Jag hade från början 1370 kronor men jag handlade upp allt. Det blev ett nitskärp 199:-, Svart skinjacka 399:-, silver/grå Sjal 98:-, två-pack svarta Strumpbyxor 79:-, Svart kajal 78:-, svart Linne 59:- och Svart Midjekjol 199:- , vet inte om det var något mer. Men iallafall, vi var där i ca två timmar sen åkte vi hem och åt middag sedan kollade vi på tv. Bilder får ni ikväll.
Jag kommer vara hos pappa nu men jag kanske sover hos mamma ibland men oftast hos pappa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0