God morgon

Där fick ni lite bilder från The Studio. Vissa blev bra och vissa mindre bra, men kommentera gärna. Fredag idag, gud så skönt. Jag är med mamma på jobbetoch vid tre åker vi hem eller hon ska till frisören så hon kommer skjutsa mig till tåget så ska jag hem till pappa och packa alla mina saker eftersom att idag flyttar vi in på våran gård i Tomtsätra (Nykvarn). Jag ska hämta alla kläder, smycken, smink, parfymer m.m. Det ska jag ta till mamma och resten typ byråer och sånt ska till gården. Men jag funderar på att följa med ner dit i helgen så man kan fixa sitt rum.
Längst ner i vänsta hörnet står det; Klädkammare och till höger står det; Det ska vara ett valv där. Rummet kommer inte se exakt ut sådär men på ett ungefär.

Ha en bra dag, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0