Överaskning

Hej hej. Kommer svara på alla frågor när jag får en dator i närheten. Så fråga på nu när ni har chansen och det blir ärliga svar tillbaka.
Men men, vi har lång helg. Slutar i morgon så då kommer jag åka till Hemfosa och hämta katterna och sedan ta dom till Tomtsätra, får se hur det går. Men jag är fucking pisst på pappa för han säger att om inte katterna trivs där så kommer han avliva dom. På torsdag ska jag ha tjejmiddag hemma hos pappa. Vi kommer åka dit tidigt och chilla lite, sola och sånt. Sen ska vi äta och det blir väl lite cider eller vin till maten inge mer. På fredag lär vi vara där hela dagen och sen röra oss ner till Tungelsta och vara där. Men nu ska jag vara lite social med kompisarna och sen drar jag hem till Johana, ska sova där men kom ihåg fråga exakt vad ni vill, garanterat ärliga svar.

Glömde en sak. Duggin har sakt att hon har en överaskning till mig och alla har fått veta det förutom jag. Och hon säger att jag kommer få veta det innan skolan sluta, gaah. Jag vill veta det nu. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0