Svar på frågor!

Postat av: jennie

gillar du någon isf fall vem?
vem är din bästa vän?
och har du några djur ?

p.s fiiin blogg ..

2009-05-19 @ 09:31:37

Hej Jennie. Ja jag gillar en. Han heter Niklas. Asså jag har svårt för att ha en riktig bästavän för att jag är rädd för att bli sviken men jag har en riktigt bra vän, Duggin. Jag har två hundar, Flisan och Smulan och 6 katter, Willma, Tudor, Freddy, Simba, Trasan och Cilla.
Tackar.

Postat av: Elin

Heej! Jätte fin blogg!
Vad heter din närmsta tjejkompis ?
Vad heter di närmsta killkompis ?
Har du hästar ? :)

2009-05-19 @ 15:29:39

Hej Elin. Tack så mycket. Min närmaste tjejkompis är nog Duggin. Oj, närmaste killkompis... Vet inte riktigt, har ganska många killkompisar, men skulle kunna tro att det är Sale (Alexandar). Jag har inte hästar men vi har nyss flyttat och vi har ett stall med 19 boxar och det är en kille med 17 travhästar som hyr här.



Nu sitter jag och väntar tills vi ska åka till Hedlandet, Jag ska köpa lite saker till mitt nya rum. Sen ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite. Vet inte när duggin och dom kommer men ja får väl vänta på dom, hehe. Men hörni, gå in på denna sida, tänd ett ljus och skriv i gästboken, http://www.evigaminnen.se/minnessida/denise-borg .

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0