Hemma igen

Kvällen blev lyckad igår... Vi drog till Västerhaninge och träffa Ante ett tag, och sen drog vi till Tungelsta, hem till Alexandra och festa.. Någon blev ju ganska onykter, hehe... Vid halv 2 gick jag och Kim till tåget och mötte upp Nathalie, tog 2 tåget hem och åt Chips o dipp, haha sen gick vi och la oss... Nu är jag hemma och är fett trött, dock inte bakis. Jag kanske åker till pappa senare med Nathalie men vi får se vad som händer, vi kanske drar dit på Tisdag.. Tyvär så har jag inga bilder från igår, tror inte någon tog några bilder faktiskt..

(SMS) Nathalie får inte sova hos min pappa ikväll så det blir på Tisdag istället..


Skälet till att jag lägger ut den här bilden är för att jag saknar mitt "långa" hår,
give me my långa hår back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0