jag vill tacka....

Alla som tror på mig..
Tack till alla läsare som fortfarande läser min blogg.
Just nu har jag ett väldigt blogg sug så jag kastar in ett inlägg efter det här... Jag känner mig jätte glad, nu när jag läste Johanas inlägg om mig. Hon hjälper mig verkligen, Tack gumman!

Och eftersom att ni vill ha bilder så får ni det....



Halloween-09


Låg på sjukhuset


10 minuter efter operationen


Dalarö i somras


Jag och hjärtat


I Rättvik


Vi i Rättvik, Miss it


Älskar den här bilden


Det får duga..
Jag såg hur mycket klockan är så det här får bli första och sista inlägget för i kväll. Fövänta er inte att jag skriver i morgon för jag vet inte om jag känner för det, eller så gör jag det:D Let it be a suprise...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra fortsätt blogga ;)

2009-11-08 @ 23:06:07
Postat av: beundrare

fortsätt

2009-11-08 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0