Problem is life

Man planerar inte att komma till världen. Varför finns det så många problem i livet då? Hur kommer alla problem till? Blir det någon skillnad i framtiden? Finns det lycka? Det finns så många frågor, jag inte kan få svar på. Jag har så många problem i mitt liv, och dom blir bara fler och fler, men inga försvinner. OCH varför handlar hälften av alla problem om killar för? Eller så är det iaf för mig. Undrar hur världen skulle vara utan problem? Skulle det vara bra eller dåligt? Tror inte någon kan svara på det.

Det finns en person som jag tänker på och saknar, verkligen hela tiden. Och jag vet inte hur det är mellan oss riktigt. Det är problem där med. Fast vi bråkar inte, vi är vänner. Men jag vet inte om jag bara vill vara vän med honom. Eller just nu skiter jag i hur jag vill, bara jag får vara vän med honom så är jag glad.

Har ni några kill problem, skriv!

Kommentarer
Postat av: Josef Strandlund

Det kommer alltid vara problem med förhållanden

2009-11-22 @ 17:53:46
Postat av: Anonym

det kan kännas hårt ibland - livet alltså..

men man får kämpa vidare, det finns tusentals tjejer som känner samma sak som du bara att man inte vet inte om det <3



du klarar dig igenom allt

2009-11-22 @ 17:54:55
Postat av: Anonym

Vem e han ?

2009-11-22 @ 22:32:15
Postat av: -J-

Det kommer bli bättre, jag lovar :)

2009-11-26 @ 22:35:35
URL: http://emojosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0