Todays today

Jag vakna 5 i morse i soffan, jag hade ingenaning om vad jag gjorde där, hehe... Men jag gick och la mig igen och sen väckte mamma mig. Jag gick upp halv 8 och vi skulle åka 20 i. Tror ni inte att jag kom försent eller, hehe...
Fast jag bryr mig inte riktigt.. Nu sitter jag ilf på Projekt och Företagande..
Idag så ska jag och Helena kanske börja på AfroPower dans, haha... Det är en skit ansträngande dans till Afro musik xD... Men om vi inte ska på det så ska jag vara med Nathalie.
Nu måste jag jobba, Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt :)

2009-11-10 @ 10:36:22
Postat av: Anonym

kom nu blogga :)

2009-11-12 @ 23:05:39
Postat av: Anonym

snälla upptdaéra anshuuu

2009-11-15 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0