Dagens fråga

Om jag inte gillar en kille som gillar mig, har han rätt att inte vilja vara vän med mig då?

Själv så tycker jag inte det.. Iallafall inte i det här läget. Vi har känt varandra i någon vecka så jag tycker man inte kan få så starka känslor på så kort tid att man inte klarar av att vara vän med en.. Det är en annan sak om  man känt varandra länge och han gillat mig länge. Då förstår jag att han inte klarar av att vara vän med mig. 

Vad Tycker ni? Kommentera

Jag vill vara vän med honom men han tjatar på mig om hur jag känner och om jag kommer börja gilla honom. Jag kan inte svara på det. Och bara för det så ville han inte vara vän med mig.. Men vi ska förmodligen prata idag.

Nu måste jag plugga,
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0