Fredag den 9/10

Känns som att den här dagen inte kommer bli bra..
Kom 25 minuter försent till skolan och jag är på dåligt humör.
Men det är skönt att det är Fredag. Jag orkar inte med skolan, det är tråkigt..
Och alla säger ju att, man väljer ju vad man vill gå och om man valt rätt så är det ju kul..
Har jag inte valt rätt? Vad vill jag göra?
Vi får se hur det blir..

Vi slutar egentligen halv 4 idag men vi har Hotell sista lektion och då brukar vi alltid sluta tidigare så vi slutar nog mellan halv 3-3.. Efter skolan så ska jag hem och ta det lugnt (som vanligt) och ikväll ska jag antingen vara hemma eller så ska jag till Tungelsta och träffa Lukasz.
Egentligen skulle jag på fest ikväll hos en kompis och sen sova hos Kim men i morgon ska vi fixa på tomten hemma hela dagen så jag kan inte sova borta. Men i morgon när vi är klara hemma ska jag och Kim åka hem till min pappa och ha en trevlig hemmakväll..
Så man kan säga att jag har planerat min helg redan men vi får väl se om den blir som jag planera, hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är lukas ? nypojkvän :P?

2009-10-09 @ 13:42:51
Postat av: Ansofie

Hehe nej, det är en kompis från Skolan;)

2009-10-09 @ 17:58:38
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0