God morgon

har precis ätit lunch och nu har vi Hotell sen Idrott och sen slutar vi.. 
Jag har bestämt mig nu för att inte äta onyttigt. Jag måste gå ner lite så jag blir nöjd med min kropp..
Så lite tips på hur jag kan göra för att motstå onyttigt vore bra...

Lite frågor;

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: skrattar åt det mesta
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Lever
Kläder just nu: Jeans, linne, tjocktröja och Uggs
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: HAHA
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-talet
Sommarplaner: Inget planerat än, men hoppas på att åka utomlands
Fisk eller badkruka: Bror på hur varmt vattnet är
Saft eller alkohol: Saft på vardagarna och Alkohol på helgerna
Hur många kuddar sover du med: 5 (hehe)
Favoritväder: Sommarkläder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng & ombyte
Spelar du nåt instrument: nopp
Sparare eller slösare: Slösare, kan inte spara pengar
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, det gör jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Är du kittlig: Haha som fan
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Fisk (A)
Rädd för insekter? Vissa
Äckligaste insekten: Alla småkryp
Största svaghet: Prata med folk jag bråkat med
Det här är jag bra på: Lyssna på folk, vara glad
Bästa bok? Pojken som kallades det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar
Vad vill du jobba som? Vet inte riktigt
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? hambugare
Skriver du dagbok? Jag skriver ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ska tatuera mig snart
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Rent och fint
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej:O
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är ensam, hehe
Anser du att du är stark? Nej, lite bara
Brukar du sola? Nej, men ska börja snart
Vad gör du om du får hicka? inget
Röker du? ....
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffekaffekaffe
Har du en besatthet? Inte vad jag har kommit på än ilf, hehe

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0