Happy B-day

Pappa fyller år idag:) Nämner ingen siffror men han är gammal, haha..
Jag ska snart åka till honom och fira honom med släkten. Fyfan va kul, våran släkt är bäst.. Och vi kommer ha det kul.. Hoppas ni får en Bra söndag.

(helgen)
I Fredags så var jag och en massa andra på fest hos Josef i Västerhaninge. Eller inte så mycket till fest men vi kolla på Idol, dansa en hel del, drack och satt och prata.. Jag åkte hem vid halv 1. Fredrik kom och hämtade mig.
I går (lördag) så var jag i Jordbro Industriområde och fota när Joakim och Fredrik köprd cross. Det var kul men jag frös som fan om händerna och fötterna, hehe

Nu ska jag åka, Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

upptadera?

2009-11-01 @ 13:39:38
Postat av: Ansofie

har ingen stor lust just nu...

2009-11-01 @ 20:02:27
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0