Klagomål

Har fått kommentarer på att jag inte uppdaterar så mycket, men på veckodagarna är jag i skolan och sen är jag typ hemma. Det händer liksom inge kul och det känns så meningslöst att skriva vad jag gör i skolan. Jag själv skulle inte läsa en blogg där det bara stog saker om skolan typ.. Så jag skriver när jag känner för det och när jag har något kul att berätta.. Men iallafall..
Vi har datakunskap nu och slutar runt halv 2-halv 3 och då ska jag till Handen centrum och köpa en höstjacka, Uggs och ett par jeans leggings.. Sen ska jag hem till pappa och ta det lugnt.

Nu börjar vi, ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du behöver ju inte bara skriva om vad du gör , det är ju tråkigt. skriv lite roliga saker, typ svar på tal, mode, outfit m.m

2009-10-01 @ 13:42:21
Postat av: annonym

kan int du lägga ut en bild med dig i page?

2009-10-01 @ 16:35:51
Postat av: Anonym

aa tycker det

2009-10-01 @ 21:18:23
Postat av: Ansofie

Just nu har jag ingen bild på mig med Page:/

2009-10-03 @ 23:37:14
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0