Orienteringen gick åt Hel****

Hej mina lovely läsare
Sitter på Arbetsmiljö och Säkerhet nu. Vi håller på med självständigt arbete och jag skriver om sexuella trakesserier. Men mindre om det och mer om Orienteringen. Jag kom till skolan 5 i 8 igår och ingen i min klass var där. Det visade sig att alla redan var i Svartbäcken, där vi skulle orientera. Så jag åkte bil med Hälge, en lärare och tre andra tjejer som går i Riksäpplet. När jag kom till Svartbäcken så mötte jag upp Matilda och  vi tog lätta banan. Vi gick runt i skogen, kom tillbaka till ställen vi redan hade varit på. Då kan ni ju typ tänka att det inte gick bra. Men när vi var 100 meter innan mål så kolla vi på lappen där vi hade stämplat. Och äntligen när vi kom i mål så hade vi inte lappen, den var helt borta. Vi gick till och med tillbaka och kolla men icke sa nicke, den var inte där.. Men som tur var så fick vi inte IG haha..

Nu måste jag skriva på arbetet, Puuuuuuuuuuuuuss från MOI


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de låter ju bra anso ;) du e såååå duktig...

2009-10-08 @ 11:39:52
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0