090909 tur eller otur?

090909- Blir det en tur dag?

God morgon, klockan är ca halv åtta och jag är i skolan.
Jag sover hos pappa så jag går upp ungefär 10 över 5 och åker hemifrån klockan 6, skit drygt. Men men, jag vill ju sova hos pappa så vad gör man inte hehe..
Igår mådde jag inte så bra som ni kanske märkte men idag kanske blir min turdag, vem vet. eller så blir det en dålig dag... Vi börjar kvart över åtta med Datakunskap så det är en lugn morgon. Jag sitter och väntar på att cafét ska öppna för jag måste ha kaffe, jag är helt jävla död. Igår var jag fett glad hela dan och skratta exakt hela dagen, hehe och idag är det helt tvärtom, nu är jag bara trött o vill sova. Ikväll kommer jag sova tidigt, hoppas jag ilf. Det brukar ju inte bli så även fast jag säger att ja ska göra de, haha..
Ingen i min klass är i skolan, jag känner mig som värsta skolnörden som kommer 1 timme och 15 minuter tidigare...
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om nu, för det har ju inte hänt så mycket såhär tidigt.. Skriver under datakunskapen..

Pussar//
Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0