Alone

Hemma ensam och dunkar musik.
Det bästa med att vara hemma ensam är att man kan lyssna på musik hur högt man vill, haha...
Och göra vad man vill förstås. Skälet till att jag är ensam hemma är för att Pappa har åkt till en bilträff och jag måste (host) plugga (host), hehe.

Eftersom att jag inte har så mycket att skriva och ni vill ha bilder så får ni det..
Det är gamla och nya bilder på mig

2 år sen?!


Kanske 3 år sen


Det var nog i 5:an


Blond var jag i 6:an


Haha, kanske i 5:an, kommer inte ihåg


Förra året


Kanske 2 år sen


7:an I think


Och nu på mig i år....

Är det någon skillnad jämfört med dom andra bilderna?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte gulliga bilder ;P lägg ut mer

2009-09-15 @ 20:21:29
Postat av: Julia

Haha, på vissa bilder ser man inte ens att det är du!

Men söt var du :)

2009-09-15 @ 21:56:27
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/
Postat av: Ansofie

Hehe, ja lägger in fler bilder i morgon för ikväll ska jag inte hem till pappa så jag kommer inte ha tillgång till någon dator..

2009-09-16 @ 08:25:01
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0