Ångest

Jag kommer inte ha den här headern länge. Men finns det någon som kan hjälpa mig att göra någon snygg? Jag har inte några bra hemsidor där man kan fixa till det så det blir snyggt.

Hjälp sökes!

Nu måste jag gå och sova men först ska jag...

-smörja in mig
-torka håret
-klä på mig för natten

Jag kommer förmodligen inte hinna skriva ett inlägg innan jag åker till skolan i morgon. Men jag ska upp halv 6 tror jag och äta frukost, sen klä på mig, platta håret och sminka mig. Jag kommer vara i skolan runt 7 och jag börjar kvart över 8 i morgon, gaaah... Nu måste jag gå upp, annars kommer jag somna sent som fan.

Nattnatt mina söta läsare.
Idag har jag record många besökare, Yeay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0