Blivande städerska!

Söndagar... hmm... Har tråkigt så jag städar rummet och äter Geisha och självklart sitter vid datorn..
Lite av anledningen till att jag städar är för att mamma ville det. Hon sa så här igår; I morgon har du tv och data förbud tills du har städat ditt rum, ja bara fnös, hon ba; hörde jag ett fnys, ja ba; aa det gjorde du, tror du seriöst jag vill lägga in mina kläder i den där, det är inte ens en garderob., hon ba, åh vad fint du har sminkat dig, få se. Haha så kul, hon hade verkligen inget att säga då.. Och idag så har jag både kollat på tv och suttit vid datorn, hihi.. Ooh, vad jag vill ha en webkamera, det är så mycket lättare att ta kort då, då slipper man hålla på med sladdar och skit. Men jag väntar på att pappa ska få pengar, då ska vi köpa en minidator, Yeay..
MEN vad händer på en söndags eftermiddag då? Bara vara hemma som vanligt.. Varför är man alltid hemma på söndagar bara för att det är skola dagen efter? Ge mig ett svar på det.. Jag är alltid hemma på söndagar kom jag på nu.. Fan vad tråkig jag är, gaah..

ALEXANDRAS FEST

Jag kom dit vid halv 6 och vi fixa mat alla vi tjejer, det blev Taco.. Vid 8 tror jag, kom alla killar. Men kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var inte riktigt fest.. Alla killar drog skit tidigt och tillslut var det typ 7 pers kvar, as tråkigt.. Men jag hade ilf kul ett tag så jag ångrar inte att jag var där..

Puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0