Dagen/vän

Hej läsare..
Har ni haft en bra dag? Det har jag haft, ilf hyfsat bra förutom att jag bråka med mamma som vanligt..
Men nu är jag på gården och har det lite trevligt. Har pratat med Johana Duggin lite nu.. Jag ska berätta hur det gick till..
Jag nöp henne på rumpan och sen ställde hon sig bredvid mig, vi börja prata lite och som vanligt ska hon alltid kränka mig med typ, Anso är sämst på att rita.. Men ilf. Jag sa att jag skulle rita av henne så vi gick upp till tvrummet och satte oss. Jag började rita och hon gjorde en massa fula miner, som vanligt. Vi satt och skratta lite och prata yttepytte lite..  Så vi är typ vänner nu. Eller aa, vi är vänner (tror ja?) haha... 
 
Skriver snart, Nick ska skriva ett inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi är .... kärring !!

2009-09-03 @ 20:15:21
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0