hur blev 090909?? Hur har 090910 varit?

TUR DAG, JIPPIE

Igår var jag vid Skogskyrkogården och som ni kanske kommer ihåg så hitta jag ju en riktigt snygg kille där för några veckor sen. Han var där i går och han kolla på mig och log flera gånger. Sen när vi skulle dra så åkte han förbi på bakan och sen kom han tillbaks och burna förbi och kolla på mig, Gaaah ja dör.. Senare på kvällen så skrev han till min kusin och skrev; tjejen du gick bredvid såg riktigt bra ut. Då hade jag världens största leende kan jag ju säga, haha.. Ni fattar inte hur glad jag var hela kvällen, jag var halt borta, typ i en annan värld kan man säga.. Men ett litet problem, han pratar ren skånska, haha...
Asså om ni skulle vart i min sitvation igår så skulle ni döö. Kan inte sluta tänka på det.

OTURSDAG, =(

Allt jag skrev förut om en kille som sårade mig och bla bla bla. Idag fick jag veta att han har flickvän. Jag kan inte bli mer krossad nu. Jag såg det på Facebook och när jag såg det så försökte jag att inte bryta ihop och jag lyckades ända fram till nu. Jag känner verkligen hur tårarna bara vill spruta ut men jag försöker verkligen att inte gråta, han är inte värld mina tårar. Jag fattar inte hur han kan göra så här. Asså visst, han kan inte ro för att han får känslor för någon men han kan väl åtminstonde prata med mig, vad fan är hans problem?
Jävla äckel du är, hatar dig din idiot. Jag trodde alltid så jävla bra om dig, i alla dessa år. Men jag hade visst fel, du är bara en stor jävla lögn. Fan fan fan, nu kommer tårarna. Du måste verkligen älska att såra mig, eftersom att det är det ända du är duktig på. Äckel..

Allt jag skrivit om handlar om... FREDRIK PERSSON!!!!!!
Jag får se hur snabbt det här kommer sprida sig nu eftersom att jag har skrivit vad idioten heter. Alla har rätt till att veta vem han är, så han inte sårar någon annan...


Nu vet ni hur min dag har varit.
Och hur går dagen var.
Nu ska jag fika, hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0