Jobbigt

Fick skjuts till skolan idag och jag kom 10 över 7 så jag var lite förtidig (50 min).. Jag mådde verkligen illa hela vägen från pappa, skit jobbigt. Todde seriöst att jag skulle spy, men nu känns det bättre fast jag är fortfarnade illamående...
Shiiiit,  vilket väder det var i morse. När jag och Tommy skulle gå till bilen blev vi typ genomblöta på bara några sekunder. Fast dom sa på radion att det skulle klarna upp och lite sol senare på dagen... 
Jag vill hem hem hem. Jag vill vara ledig, bara kunna vara hemma och göra vad man vill (köra cross) tänker jag mest på, hehe...

Men hörni, kom på ett bloggnamn nu. Fick en kommentar och någon undra om namnet skulle innehålla mitt namn eller bara ett namn. Och jag vill inte ha mitt namn med, utan något annat, coolt snyggt, något som lockar folk på något sett, hehe... Jag har faktiskt ingenaning om vad jag själv hade tänkt mig, så ni får hjälpa mig att bestämma.
  Lycka till mina läsare


Puss från trötta mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

iknowuloveme.blogg.se



;) det lockar ju folk :P

2009-09-28 @ 08:39:47
Postat av: silly

hahahah älskar din header

2009-09-28 @ 08:57:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Ann-sofie

nej de kommer ja inte heta, de e så Dessie haha..



Hehe tack silly, fast det är ju inte världens finaste:P

2009-09-28 @ 10:41:01
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0