Ni måste svara

Igår när vi satt på bussen påväg till Skanstull så prata jag om att jag ville klippa Page och precis på kommer det fram en tjej till oss och sa att hon var frisör och sa att jag skulle passa i page. Men nu är frågan, Ska jag göra det? Jag vill verkligen men är rädd för att det kommer bli fult på mig. Men jag vill ha hjälp av så många som möjligt.
Det skulle vara så kul att förändra sig, mitt hår nu är så tråkigt, det bara hänger och är slickat som fan.

Rösta- Page eller inte?



Kommentarer
Postat av: Isa

2009-09-07 @ 15:35:39
Postat av: Isa

Jag tror du skulle passa jättebra i page! :)

2009-09-07 @ 15:36:20
Postat av: Anonym

PAGE

2009-09-07 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0