Rensat tankar, många tårar

Hej mina vänner.
Jag har gått en lång promenad nu för att rensa mina tankar. Jag har gråtit hela kvällen, kan inte sluta tänka på honom och hur fittig han är.. Jag har ilf pratat med Jasmine under kvällen om allt. Hon blev typ ledsen för att jag grät som fan. Vi prata om andra saker också. Men jag har pratat med mamma ikväll också. Jag berätta allt för henne om Persson eftersom att jag inte har velat prata med henne förut, och då fortsatte jag gråta. Jag hade tankar jag verkligen inte ska ha, såna som jag inte ens får tänka. Men skit samma..

Jag var ute i en timme ungefär, ensam. Det var riktigt skönt att bara skita i allt och gå i lugn o ro.
Jag har inget mer att skriva, det händer inte direkt värsta WOW grejerna just nu.
Så jag hoppas ilf att ni har en bra kväll och inte som min.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0