rubrik

I går efter skolan så åkte jag hem och plugga lite och väntade på mamma. Vid typ 6 så hämtade hon mig och vi åkte till Rosenhill och träffade Joakim, Tommy, Fredrik, Martin och Helena. Vi fikade och kollade på underbara hojar, hehe. Vid 8 tiden drog vi till Skogskyrkogården och där var det massa hojar. Men killen som jag snacka om förut var inte där, jag blev skit besviken men det kommer fler onsdagar så...
Ilf, nu sitter jag i skolan och har lunchrast. Snart har vi datakunskap så då lär det bli ett till inlägg.
Jag tror inte jag kommer skriva något ikväll för mamma har nog datorn kvar på jobbet..
Men vi får se. Jag har ändå inget planerat ikväll, bara nog vara hemma och plugga.

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0