Söndag

I Fredags så var vi hos Kim. Först hade vi tjejmiddag och sen kom det lite killar. Jag hade så jävla kul. Roligt folk och så hände det lite saker men det behöver vi inte gå in på, hehe.. Nej, men det blev verkligen en lyckad kväll/natt förutom att jag somnade fett tidigt, gick och la mig 2 liksom... Igår så kände jag att jag bara ville vara hemma och ta det lugnt. Fast jag var på lastbilsmässan ett tag i kungenskurva. Efter det åkte vi och hämta Kim i Tungelsta för hon skulle sova hos mig. Vi hade värsta spelkvällen. Vi spela Flatout, GTA och Buzz. Och senare på kvällen gick vi ut och satte oss, då kom kameran upp. Vi fotade en hel del och gjode fett många videos, skit kul. Och idag har vi bara slappat framför tv:n. Kommer inte håg när hon drog men efter att hon hade åkt så kom pappa och hämta upp mig. Så nu är jag hos pappa och kommer sova här till Onsdag I hope.
Ajuste, fan vad glad jag blev när vi kom hem, pappa hade köpt en dubbelsäng till mig, yeay.. Så jag har fixat mitt rum hela kvällen. Det blev riktigt bra fast jag är inte helt klar än.
Och förlåt för att jag itne uppdaterat så mycket i helgen men jag har inte haft någon dator.
Men nu ska jag fika med pappa och U-B sen ska jag hoppa i duschen och sen sova.
God natt och Sov gott

En sak till, jag är inte ledsen över någon kille längre. Jag har lärt mig att jag inte ska gråta och må dåligt över en kille. Life goes on. Man ska vara glad, det gör livet längre och roligare.
Tänk så ni med, det hjälper.
Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0