Svenska uppsats

Hej mina vänner! Jag håller på med en svenska uppsats som ska vara klar på Måndag. Man ska skriva en historia om en krockad bil, ni får en liten bit av den...

Anna får upp väskan och tar mobilen ur det yttre facket. Skärmen är svart, allt runt om henne är svart. Hon testar sätta igång mobilen och skärmen lyser rakt upp i hennes ögon. Just i detta ögonblick kommer det en bil rakt emot henne. Bilen är avstängd, hon vrider på nyckeln men lite för hårt, nu var den av på mitten. Det var 10 meter mellan bilarna och Anna försökte ta av sig säkerhetsbältet. Hon bad till gud flera gånger att hon ville överleva. Hon fick av sig bältet men den andra bilen var väldigt nära.

Kommer hon överleva? vad tror ni?
Jag kommer förmodligen lägga ut hela när jag är klar men den ska vara MINST två sidor och jag är inte ens klar med första.. Hoppas jag hinner. Men jag tycker det är så jävla svårt att få den så bra som jag vill att den ska vara.

Fredag; Jag är hemma för tillfället och jag o mamma lagar mat. Men lite senare så sa jag kanske på fest, hoppas det. Jag har inge annat att göra annars, hehe...
Läsare, ni får ha en skit bra kväll och kom ihåg att skriva va ni tror va som kommer hända i min berättelse.

Lots of Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0