Twitter, wehuuu

Jag älskar Twitter. Har hittat kändisar som jag avgudar. Älskar dom verkligen, som t ex.  Chad Michael Murray. Ja dööör... Men jag kan tyvär inte skriva till honom :/ .. Men men.

Jag har precis pratat med Kimpa i telefon, hon hjälpte mig att hitta kändisar haha.. Det är vad våra samtal går ut på.. 
Jag är hos pappa ikväll med fast jag är hemma själv för tillfället. Dom skulle åka iväg men jag orkade inte följa med för jag måste ändå plugga, har läxa till i morgon i datakunskap..
Jag har planerat halva min helg. På fredag ska jag till Kim för att fira henne, hon fyller 16 på torsdag. Jag länktar, det kommer bli skit kul.. 
Ajuste, märkte fan nu att jag inte har skrivit på hela dagen, fyfyfy..

Men nu måste jag ge hundarna mat. Har glömt att göra de, OJ.
Fan vad korkad jag är den här dagen, hehe..
Pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0