Musik

God kväll på er. Måste bara säga att jag tycker att det är så roligt att så pass många läser min blogg. Fortsätt med det. Men jag tycker ni kommenterar för lite faktiskt. Nog med det.
Jag är hemma hos pappa nu så jag gymma inte idag. Jag kände att jag ville åka hit en natt och ta det lilla lugna. Jag hade tänkt att plugga men det blir nog inte av. Jag har ätit middag och jag kom nyss ut ur duschen, nu känner jag mig ren och fräsch. Jag längtar till i helgen, Varför? Det vet jag faktiskt inte. Jag känner att den kommer bli bra.

Här är två väldigt gamla låtar...
Jag börja lyssna på den här låten när jag gick i 4:an, haha älskar den.
Fast texten är lite skum.


Den här låten börja jag också lyssna på i 4:an..


Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0