Fest kvällen

God morgon.
Det blev inget inlägg igår när jag kom till Kim för vi gjorde massa andra saker.
Vi fixade oss och sen drog vi till Café 60 och mötte upp Micca och Olivia för att fika och sedan dra på fest.
Vi satt där ett tag och sen drog vi till Miccas kompisar som hade typ chillkrök. Det var ganska tråkigt där så typ efter 1 timme drog vi till Skanstull, till David. Resan dit var förmodligen något av det roligaste på kvällen, Vi tog foton och började skratta och alla, verkligen alla mobbar mig för mitt skratt men Micca skrattar exakt likadant, skit kul.. Här kommer några bilder.

Jag och Micca på Café 60

Micca och Kim på bussen

Efter bussresan till Skanstull

Vi hade skit kul.

Nej, nu måste jag fixa mig. Jag och Kim ska åka till stan och kolla underbara kläder.
Sen ska jag åka hem till mormor och morfar. Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0