Pallar inte, du är mitt liv och min tid

Tänker, tänker på hur jävla bra vi hade det. Men så helt plötsligt, bara över en natt så var du borta och kom aldrig mer tillbaks. Varje dag var jag så stolt att jag hade dig som vän, exakt varje dag. Det gör jag nu med men nu tänker jag mer att jag var glad att jag kände dig, för det finns ingen finare människa än dig..Varje dag går jag runt med ett falskt leende, men hur skulle det vara om jag visa hur jag egentligen mådde? Ingen kan ju direkt göra så allt blir bra igen, inte ens gud.. Jag vill träffa dig, jag vill hålla om dig, se ditt leende och höra ditt skratt.. Det får mig att må bra, inget annat. Musik får mig att gråta, Bilder får mig att gråta och att prata om dig mår jag bara dåligt av. Jag fattar inte ens varför jag sitter här framför datorn, när jag kan vara hos dig i himlen.
Helt seriöst, Jag orkar inte mer. Jag har inget liv längre. Du var mitt liv och nu är du borta, har varit i 3 år. Jag hatar att leva utan dig. Jag tackar verkligen dom som alltid har funnits här för mig, ni är det jag lever för just nu. Om dom inte hade funnits så skulle jag följt med dig till himlen..

Jag fick låna en ängel, som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag. Du tog borts från mig, alldeles för tidigt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka eller göra för att må bra. Kommer jag glömma bort dig med tiden? Vad kommer hända?



Jag fick låna en ängel för en stund
Älskar dig Denise Rebecca Lucia Borg

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig denise<33333333

2009-09-08 @ 23:03:41
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: C

Du verkar vara en fin tjej,så kämpa på för Denise skull!

2009-09-09 @ 02:07:08
Postat av: Ann-sofie

Jag kämpar varje dag

2009-09-09 @ 07:22:06
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0