Vad skulle du göra?

Vad gör man när en kille som man älskar skit mycket vägrar prata med en?

Bryr sig inte?
Fortsätter kämpa?
Tar livet av sig?
Hittar en annan kille?
Prata med honom på något sätt?
Letar upp honom?
Slår honom?
Glömmer honom?

Det är svårt. Man vet inte vad man ska göra.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra. 
Jag försöker prata med honom men det går inte.
Jag tror inte att han läser min blogg men om han gör det så borde han fatta hur jag mår, hur mycket han sårar mig. Han skrev på sms förut.. "Jag är inte den som sårar" .. Skit snack, det är det ända han lyckas med.
Jag hatar att älska dig:'/

Kommentarer
Postat av: Mysco

kolla gärna in www.myscomodels.nu

2009-09-07 @ 13:58:23
URL: http://www.myscomodels.nu
Postat av: emilie

men sötnos, om han sårar dig är han inte värd dig, det hoppas jag du förstår. du är så ung, häng inte upp hela ditt liv på någon kille.. även om känslorna är starka nu så försvinner dom, det lovar jag dig. och även om du känner att du inte vill att dom ska försvinna så kommer du må så otroligt mycket bättre när de gjort det. du är ung och vacker och har hela världen i dina händer! du kan få vem du vill... så varför sträva efter någon som sårar dig?

2009-09-07 @ 22:13:55
Postat av: Anonym

fortsätter kämpa eller prata ut med honom <33

2009-09-07 @ 22:48:05
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0