Anso is the shit.

God kväll gott folk.. Förvånade att ja skriver, amen de e iaf jag, haha...
Det är Söndag, lov hela veckan framöver, super niiice.
Början på mitt lov, Fredagen var jag hemma själv hela dagen och natten, kolla film och hade skit tråkigt. Lördags, vad jag hemma, sen drog jag till en kompis för att sen dra på fest men så blev det inte så jag drog hem, idag Söndag, varit på Rosenhill med syster, helt sjukt underbara hojar (äntligen) sen nu på kvällsen så har jag varit hemma hos en kompis, Tony, och kollade på film, och så har vi fixat biljetter till "Bandit All Ages" som är den 24 April i Fryshuset, ooh fan va ja längtar...

Nu ska lilla jag sova, Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0