Hatar Sverige.

Ann-Sofie Pansarvagn Andersson

Ann-Sofie Pansarvagn Andersson Va i helvete. Anso har inte varit såhär sur på länge, Fuck Sverige.... HATA. Tänker inte gå en meter utanför huset idag så om någon vill träffa mig säger jag; Välkommen hem till Ansofie.


Skrev lilla jag på Faceook, orkade inte skriva något här så jag kopiera det liksom..
Jag ska fixa mitt rum idag, jobbigt, men jag har liksom inget bättre för mig. Vi får se hur det går och hur snabbt jag ger upp..  Jag har absolut inget planerat idag och som sagt, om någon vill träffa mig; ni är välkomna hem till mitt lilla hus i skogen för jag går inte en meter....

Om jag hade pengarna så skulle jag slippa detta skit väder för då skulle jag ha flygit till USA eller nåt sånt..

Aja, ha en bra snöig jävla dag, för det ska inte jag ha.
Puss //
Negativa Anso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0