Svik mig inte nu!

Jag tappar läsare, kom igen nu daa.... 



Jag har beslutsångest. I morgon ska jag på kryssning med mamma, Syster och 39 andra personer. Och nu vet jag inte om jag ska festa, ta det lugnt eller åka till pappa ikväll.. Ångest. Hjälp mig..

- Om jag sover hos pappa, så kan jag softa galet, duscha i evigheter, sitta vid datorn heeeela kvällen och så får jag se min far som jag inte har gjort på ett bra tag nu..

- Om jag tar det lugnt, så kanske det inte just blir hemma hos mig men.. Jag känner lite att om jag bara tar det lugnt så missar jag en dag av lovet. 

- Om jag festar, då gör jag det, haha.. Nej, men inget festande tror jag (Me don't like it)..


Det här är min sötnos, Rasmus Bremberg.
Love yoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0