I am your saviour

Mysmonstret ligget i sängen, det vill säga pojken min. Jag vaknade halv 8, idag igen.
Jag klippte mig igår, som jag har sagt hela tiden, Page. MEN nej, det heter ju inte det, det är fel frisyr. Jag har en frisyr som heter BOB. My name is.... Bob. Nej men. Fan det är nyår idag. Så idag ska jag bara ta det lugnt, ducha och göra mig mjuk o len, testa och bestämma kläder, kolla vad Tony ska ha på sig, sminka mig.. Och till sist, fixa mitt hår, gaaah. Ja hoppas ja får en mysig dag, och detsamma till er. Ajuste, vi ska ta kort också, alltså på mig och Tony när vi är festfixade. Myyyys.

Gammal bild, men såg att jag hade ganska kort hår, jag har lite kortare nu och jag är så jävla snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0