Lips of a angel

God morgon, nu är det verkligen morgon också. Jag har halv sovit hela natten så inte så bra alltså, men jag är både vaken och riktigt pigg. Idag, vid 12 tiden kanske innan så ska jag och mamma åka och fika med en kompis som jag har känt hela livet, han heter Barva. Efter det ska jag hem till babe för att sedan ta med mig Titti (Tonys mamma), hon ska följa med mig till Haninge Centrum för jag ska klippa mig igen. PAGE föfan!! Men jag undrar hur dom kommer göra med min halv långa lugg som förstör allt. Ja ja, vi får se.

Fixat, detta är ena nya paret.
Mycket snyggare i verkligheten.

Min söta kisse.


Nu ska jag äta god frukost, och sen testa nyårskläder och dagens kläder. Sen blir det ett dopp i duschen, hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0