Long time

Nu var det länge sen jag skrev, men jag tror inte ni vill höra varje dag om hur kul jag har det när jag är sjuk. Japp, jag är fortfarande sjuk. I morgon har jag varit hemma från skolan i 1 jävla månad. Fast ioafs så har vi ju lov nu. 
Och idag är typ första gången jag sitter vid min lilla dator också. Så jag tänkte berätta det lilla som hänt, för lite har det faktiskt hänt. 
Jag har legat på sjukhuset förra veckan, för jag fick inte i mig mat, vatten, ingenting. 
Jag har gått ner ca 5 kilo. 
Idag ska jag och min syster åka och köpa julklappar, även fast jag är sjuk så måste jag göra det. Sen efter det måste jag förmodligen ut i skogen och hitta en medel stor gran. Första gången i hela mitt liv som vi inte har en Kungsgran typ. Men det blir bra. 
Jag har heller inga nya roliga bilder ni kan få. Fan det suger ju att vara sjuk länge om man har en blogg. Eller inte just för min del kanske eftersom att jag inte har så värst många läsare men typ stora bloggare. Man har ju verkligen ingenting att skriva om, om man inte ljuger om sina dagar vill säga. 

Jaja, nu babblar ja bara på. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0