2 dagar kvar

tills vi drar iväg på kryssningen. Längtar så sjukt mycket, det ska bli grymt roligt.
Hoppas jag bara blir frisk tills dess..
Jahapp. Här sitter jag helt själv hemma i mitt vardagsrum, inte ett dugg roligt. Jag vet liksom inte vad jag ska göra, eller rättare sakt, jag får inte göra så mycket. Jag ska nog plugga Engelska, jag måste få minst VG nu för annars kommer jag faila så hårt i Engelska.

Det jag skrev i inlägget under detta. Jag vet vem som har spridit rykten om mig. Men jag tänker inte nämna några namn förns den personen vågar erkänna... Men jag kan ju säga såhär, den som har spridit det, är den falskaste personen som finns i hela jävla universum, trodde inte den kunde sjunka såhär lågt..

jajja, jag är fortfarande glad, det kommer jag alltid att vara.. Hehe.
Hmm, jag undrar när jag ska svara på era frågor, antingen i kväll eller i morgon, får se.
Nu ska jag plugga, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0