Big change.

Ikväll har varit en lugn kväll.. jag drog till mamma efter skolan, hon kom och hämta mig. När vi kom hem så kolla jag på One Tree Hill.. vid 5 så åkte jag till Tungelsta och träffade Johana. Jag skulle hämta mina skor som har varit hos henne i över 1 år. Det blev att jag stanna där ett tag för tågen krånglade en aning. Vid ca halv 8 åkte jag hem till Systeryster, kolla tv. Hehe.. Nu sitter jag på golvet med datorn och är halvt trött. Kanske borde sova men jag orkar verkligen inte, hmm, aja....

Nu känner jag att det blir lite mycket text, men tyvär så har jag inga roliga bilder att bjuda på..
Och jag ville bara...

Tacka Johana, för hennes tips.
Tack gumman!

Nu ska jag nog kolla lite tv och sen sova.
Sov gott sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0