Blogg award

Jag har fått ett Award av Jennifer, Tack gumman!
Den som får den ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som gett den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

7 fakta saker om mig;
- Jag fyller år om 20 dagar, 4 mars.
- Jag är Shopaholic.
- Jag tycker om att ta det lugnt.
- Jag tycker om en kille.
- Jag ÄLSKAR bilar och hojar.
- Jag är superduper blyg. 
- Jag är ingen party tjej.

Jag vill ge detta Blogg Award till Kim&Max, Lucinao, Nathalie och Erik. Jag kommer inte på 7 stycken bloggar, så det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0