Damn!

Igår var jag hemma hela dagen, med världens huvudverk...
Men sen blev det lite partay. Jag, Johana och Jennifer drog till Nynäshamn med 9 tåget.
Vi drog hem till Emil som hade fest, eller typ chillkrök.
Det var vi tjejer plus en till tjej med ca 15 killar, hehe.. Det var roligt, men hade blivit roligare med dricka.
Vi var inte där så länge, ca 2 timmar för Johana och Jennifer ville typ dra hem. Men men, ja är fortfarande party sugen och det är väldigt ovanligt när det gäller mig, eftersom att jag inte är den där "Partytjejen", men det kanske börjar ändras lite. Höhö...

Hmm. Söndag idag, vad gör man då? Jag är ju ledig i morgon eftersom att det är lov.
Jag vill ha lite fest hos mig, men det blir lite svårt eftersom att mamma är dels sjuk och hon ska jobba i morgon. Vi får se hur jag gör, kanske blir fest nån annan stans.

Ni får bilder från igår senare idag.
Puss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0