Frågestunden avslutat.

Postat av: muupppp
vem gillar du mest i hro9a, b ,c

S. Hmm, svår fråga.. Alla mina kompisar.

Postat av: Sofie
Har du kille ?

S. Nej det har jag inte, tråkigt men så är det.
Postat av: josefin
vilka brukar du umgås med ?
hur känns allt med denise?
vem har funnits där mest för dig när det gäller denise?

tycker du är stark!
kram på dig..
S. Jag brukar oftast umgås med Kim. Nu på senaste tiden har jag börjat umgås med Johan från Nynäs..
Det känns overkligt och riktigt jobbigt. Men jag är riktigt glad att jag fick känna en sån underbar människa.
Det är lite svårt att svara på, för alla har stöttat alla liksom, men mamma och Kim är dom som funnits där för mig mest när det gäller Denise.
Tack så mycket. Kram

Postat av: Anonym
hur tycker du att en kille ska se ut?
asså hur är en snygg kille i dina ögon

S. Klurig fråga.. Visst jag kollar på utseende, men för det mesta på personligheten. Nej, jag kan inte svara på den frågan, det går inte.. En snygg kille är en snygg kille liksom, hehe..

Postat av: Charlie..,
Ingen chans att man får en ny chans, nej?

S. Nej, det finns ingen chans Charlie.

Tack för era frågor! Hoppas ni fick svar ni ville ha. Puss på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0