Ibland får man lust

Heheh nu hsar jag lust att skriva, efter typ såhär 1-2 veckor.. Men men sånt är livet.

Jag sitter själv hemma, i vardagsrummet och poppar Dansband, helt Lovely.. OJ OJ OJ, Panik, måste fan ta och fixa mig, shit.. Ska fan dra om 1 timme och 40 min:O Shit, fan, här sitter ja o tar det lugnt bara... HAha

Klockan 6 ska vi vara hos Nathalie, hon fyller 17 år idag och ska ha tjejmiddag.. Efter det drar vi på fest, kanske i Ösmo men får se vad tjejerna känner fört. Det kommer bli en ruskigt rolig kväll har jag än känsla av iaf...

OBS: jag vet att jag krånglar skit mycket nu, med nya bloggar och sånt, men jag har tänkt lite. Jag har alltid haft den här och jag kan inte ta bort den, alla gamla inlägg och sånt är ju på den här bloggen, så jag kommer fortsätta här. Och nu tänker ni typ; men du skriver ju ändå aldrig. Och det är sant, men nu är det som det är, men någon vacker dag kommer jag få lusten tillbaka och då kommer jag vara glad att jag inte tog bort bloggen.. Ni får bara vänta och se glada ut tills den dagen kommer, för det gör den..

Nu måte jag fixa mig, ska fan;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0