Konversation

Jag;
Haha det är sant, men jag kommer ändå vara så jävla rik så jag kan göra vad jag vill :S :P:P Höhö

Hemlig;
då vill jag gifta mig med dig :):)

Jag;
Haha, varför? För att sen döda mig och få allt jag äger??
haha

Hemlig;
nejnej, du kan få leva, bara jag får mycket leksaker :):)

Jag;
Haha tack, va gulligt av dig:P
Om jag är miljadär så får du allt du pekar på;)

En annan del;

Hemlig;
vet ej, du ville ju ha nått för hjälpen, så nu kommer du längta efter att få hjälpa mig mera :D:D

Jag;
Jag tänker inte hjälpa dig nån gång i mitt liv. För du ska få allt du vill ha sen när vi gifter oss:O Wtf, va snäll nu:S

Hemlig;
men jaha, så jag ska ba få allt jag vill ha, utan nån hållhake som helst från dig ;);)?

Jag;
Haha, oj, jag har verkligen inte tänkt så långt:P Tack för att du påminde mig:S

Hemlig;
precis, så snäll jag va nu!


Med detta inlägg, vill jag bara visa hur grymt jävla snäll jag är:)
Puss och God natt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg:)

2010-02-26 @ 14:08:12
URL: http://johannascity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0