Nathalies B-day

Det blev en lyckad kväll igår.. Vi åt Taco hos Nathalies morfar som hon fick låna, riktigt mysigt och kul.. Sen tog vi 9 tåget till Nynäsgård där vi tillbringa kvällen hos Johan med hans boys. Vi skulle ju egentligen till Ösmo, men så blev det icke. Jag hade riktigt kul iallafall, och jag hoppas alla andra hade det också..

Jag och mitt hjärta.

The Födelsedags Child och Carolina.

Carolina och lilla ja.

Kim och jag skulle skåla lite fint, men börja skratta istället. (ovanligt)

Bilden är så pinsamt ful, checka in min sexiga dubbelhaka liksom haha,
men det hindrar inte mig från att lägga ut den, för jag var så jävla glad
då:) Don't ask why!


Bilder från igår, tagna av Kim Kangärde.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0