Tom Pulse - Cuando

Vet inte varför jag skrev det som Rubrik för, skuumt..

Men. God morgon folket. Jag vaknade för 1 timme sen, såå jävla skönt.
Idag känner jag mig.. Hmm.. Precis nu, nös jag, haha.. Men jag känner mig bättre idag, fast jag är super täpt i näsan så min röst är lite rolig, höhö.. Faan, en dag kvar, sen blir det röj på båten:)..


- Vilken Kryssnings båt föredrar ni? Och varför?

Jag föredrar nog Birka Paradise, för den båten känns så utomlands, men det enda tråkiga med den är att det bara finns ett Party ställe och det stänger så tidigt, klockan 2..
Cinderella är också jävlig nice, det är nog "party" båten, det finns flera olika ställen att festa på så den är rolig.

Nu måste jag fixa en resväska, jag ska ha med mig;



Jag måste dels plugga idag, så har inte tid med er nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0