2010

Nytt år.

Nyår var riktigt bra. Jag var hemma hos Kim, med Kim och Jasmine. Vi åt middag och drack lite, hade riktigt mysigt. Dom tog halv 10 tåget in till stan och jag åkte med Rikard till Ösmo, och var med Helena och hennes kompisar. Vid 12 slaget sköt vi mycket raketer och drack Champagne. Efter det så skjutsade Helena och Rikard mig till Tungelsta och där träffade jag Johana, Skog, Nick, Joel, Nicke, Charlie, Alexander och Mickis. Det var riktigt kul, fast jag frös som aldrig förr asså, jag hade ingen känsel i fötterna och i mina händer, haha. Vid halv 2 så tog alla tåget hem till Charlie förutom jag. Jag skulle egentligen på fest i Vendelsö, men det var inte säkert att jag skulle få komma, så Pirre och Natta skulle prata med han som hade festen, men det tog för lång tid, haha, så jag åkte hem. Tommy hämta mig. Vi drack kaffe och kolla film när vi kom hem, sen efter ett litet tag så åkte han och jag gick o la mig, somna på en gång.

Det bästa med allt, jag är inte BAKIS, och har inte vart nånting. haha..

Men nu är det nytt åt, 2010.
Känns så bra, året ska bli bra.

Några saker jag ska göra och inte göra detta år:
 - Inte bråka med någon.
 - Inte ha tråkigt när jag vill ha kul.
 - Köpa en mobil.
 - Spara pengar.
 - Skaffa sommarjobb.
 - Shoppa MYCKET.

Puss puss.









Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejhej, jag skulle kunna göra en design till dig om du vill :)

2010-01-01 @ 23:13:22
URL: http://nightlifes.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du? :D

2010-01-02 @ 02:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0