Ansofie...

     

- Frihet. Jag går inte i skolan i morgon och på Fredag, så skönt. Det tycker jag är frihet, att få slippa allt jobbigt och kunna göra vad man vill istället.

- Kim Kangärde. Med henne så har jag aldrig tråkigt. Vi bråkar aldrig, småtjafs men det är knappt det ens liksom. Hon är det bästa jag har och är helt wonderful... Hon är knasig, riktigt knasig men hur skulle en person vara om den inte var knasig, Normal? fett tråkigt. Men jag hissar iallafall min lilla muppunge idag.

- Rättvik. Som ni flesta vet så åker jag till Rättvik en gång varje år. Och efter veckan är slut så längtar jag igen, till nästa år. Det finns absolut INGET som slår Rättvik (bortsätt från vissa personer).. Classic Car Week är bäst, det är helt underbart där...

   

- Trasiga skärmar på mobilen. Min mobil skärm är halvt svart, men dock mitt fel. Jag kasta den på ett bord, stengolv och så slog jag mobilen i en bil några gånger så skärmen sprack, höhö.. Men iallafall, nu har jag tröttnat på att inte kunna se sms som jag får och det är ju några stycken varje dag. Så jag måste börja spara pengar för att kunna köpa en ny, suck..

- Segt internet. Mammas internet som jag lånar till min dator är super segt, det tar typ ett år för datorn att ladda upp bilder, komma in på olika sidor m.m. Så jag ska tvinga pappa köpa ett nytt internet till mig som han får betala varje månad. Något tips på va man ska köpa för trådlöst internet?

- Vinter. Nu är jag riktigt trött på snö, kyla, mörker och fula vinterkläder.. Men jag tänkte såhär, eftersom att det verkligen har varit en riktig vinter nu, väldigt länge, så måste det ju bara bli en riktig toppen sommar. 30-35 grader varje dag, varmt i vattnet och bara blå himmel. Haha och just nu sa jag för mig själv; Keep on dreaming, vi bor i Sverige liksom. Suck, nej men nu vill jag faktiskt ha sommar. GE MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0