Kim Kangärde

Jag satt i klassrummet, du och två killar kom in. Läraren ropa upp era namn och fråga vart ni bor. Hemfosa, svara ni. Det var första gången jag träffa dig. Och idag är vi bästa vänner. Du betyder så fruktansvärt mycket för mig. Jag klarar mig inte utan dig hjärtat. Om jag ändå kunde förklara hur speciell du är för mig, det finns liksom inte ord för det. Jag älskar dig, räcker inte att skriva eller säga.  Men jag hoppas att jag får ha dig i mitt liv tills döden skiljer oss åt. Jag kanske inte är så bra på att bevisa det, men jag vet inte hur jag ska göra för att du ska förstå.
Men jag älskar dig Kim så mycket. Du är helt jävla underbar. 

                                                           
 Till min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0